Jak złożyć zamówienie?
Proces zamówienia zaczyna się od kontaktu z naszym działem handlowym. Poniżej znajdują się informacje ułatwiające komunikację.
Przed złożeniem zamówienia zachęcamy także do zapoznania się z informacjami technicznymi.
Oferta
Każda oferta przygotowywana jest indywidualnie pod konkretne zamówienie. W celu złożenia zapytania prosimy o wstępne ustalenie oczekiwanych wymiarów tuby (poniżej katalog do pobrania), rodzaju zamknięć oraz orientacyjnych ilości.
Czas oczekiwania
Czas oczekiwania na ofertę cenową i przedstawienie warunków realizacji zamówienia, następuje zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych. W okresach zwiększonej produkcji (np. przed świętami), a także w przypadku tub ozdobnych zawierających hot stamping lub tłoczenia, czas oczekiwania może się wydłużyć. Oferta wysyłana jest drogą mailową w pliku PDF. Przesłane oferty zawierają szczegółowe informacje o produkcie, terminach realizacji itp.
Liczba kalkulacji
Standardowo wykonujemy kalkulacje do max 4 wariantów. Zapytania nadesłane po godzinie 15:00 będą traktowane jako zapytania na następny dzień.
Świadomość klienta
Zachęcamy, aby klient chcący zapakować w tubę produkty typu artykuły spożywcze lub środki chemiczne, posiadał podstawową wiedzę związaną z właściwościami pakowanego produktu (np. składem), ponieważ mogą one powodować uszkodzenia elementów składowych opakowania.

*MOQ – 500 sztuk dla tuby klasycznej, 1000 sztuk dla tuby z membraną
W celu złożenia zapytania, zapraszamy do kontaktu z działem handlowym:








Masz jakieś dodatkowe pytanie?
Jeśli nie jesteś czegoś pewien, zawsze możesz skontaktować się z naszym sekretariatem, gdzie uzyskasz podstawowe informacje!